שחרור ממשמורת ומסורבי כניסה לישראל

מחפשים מידע על שחרור ממשמורת ומסורבי כניסה לישראל? אזרחים זרים השוהים בישראל ללא אשרה עלולים להיתפס ולהילקח למתקן משמורת. מתקן המשמורת הוא מתקן מעצר לכל דבר, אך מיועד לאזרחים זרים שהפרו את חוק הכניסה לישראל.

בין האזרחים הזרים הללו יכולים להיות עובדים זרים שתמה אשרתם והם נשארו בארץ, לעיתים רק על מנת לקבל את פיצויי הפיטורין להם הם זכאים מהמעסיק הקודם, יכולים להיות בעלי אשרת תייר אשר נתפסו עובדים וכן אזרחים זרים אשר תוקף אשרתם פג אך הם לא יצאו מהארץ מסיבות שונות. 

בתוך מתקן המשמורת ישנו בית דין הדן בהחזקת האזרחים הזרים השוהים בו ובחוקיות ונחיצות מעצרם. 

פעמים רבות ניתן לשחרר את מסורבי הכניסה לארץ המוחזקים במשמורת אף אם מעצרם נעשה כחוק, פעמים אחרות ניתן להציע חלופות להחזקה במשמורת ולהסתפק בערבות במקום שלילת החירות ולעיתים ניתן לשכנע את בית הדין לביקורת משמורת כי המעצר נעשה שלא כדין ואף לשחרר את המוחזק על מנת להסדיר מעמדו בהמשך. 

ייצוג עובדים במשמורת ומסורבי כניסה לישראל – חשוב לדעת:

מטרת ההחזקה במשמורת היא להרחיק את הזר מישראל. לפיכך הצעד הראשון שיינקט יהיה להחתים את המוחזק על הסכמתו לצאת מהארץ. מטעם זה ישנה חשיבות מכרעת לפניה מוקדם ככל האפשר אל עורך דין לשחרור ממשמורת, אשר יוכל להתחיל את הטיפול בשחרור טרם שחתם המוחזק על מסמכים שונים, אשר יקשו את הטיפול בעניינו בהמשך. 

בדומה לחוק המתיר את החזקתם במשמורת של עובדים השוהים שלא כדין, מתיר החוק לממונה משמורת הגבולות לסרב כניסה לישראל לאזרחים זרים, אשר ישנו חשד לגביהם כי הם מבקשים להכנס לארץ לצורך מטרות לא חוקיות או לצורך השתקעות בישראל. 

במקרה זה, של מסורבי כניסה לישראל, ייעצרו האזרחים הזרים בנתב"ג, יערך להם שימוע, הם יישלחו למתקן מסורבים בנמל התעופה ובתוך שעות ספורות או ימים בודדים הם יוחזרו על עקבותיהם למדינה ממנה הגיעו, בטיסה הראשונה שתימצא. 

לעיתים מסורבי הכניסה לישראל הגיעו על מנת לערוך ביקור קצר ולשוב למולדתם, והחשד לגביהם מחוסר אחיזה במציאות. גם במקרה זה פניה לעורך דין למסורבי כניסה לישראל צריכה להיעשות במהירות מירבית, וזאת כאשר התמהמהות בפניה תוביל בהכרח להרחקתו של האזרח הזר.

אם סורבה כניסת קרוביכם לישראל או אם נתפס מכרכם והוכנס למשמורת, אל תתמהמהו – השאירו פרטים ובדקו את האפשרות לסייע לו בהקדם.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות בכל הנוגע לייצוג עובדים במשמורת ומסורבי כניסה לישראל – השאירו פרטים בתחתית העמוד. 

אם התעניינתם בשחרור ממשמורת ומסורבי כניסה לישראל, עוד יכול לעניין אתכם:

דילוג לתוכן